+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel VAJGAR Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 252 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    84%
  • Vybavení

    82%
  • Pohodlí

    69%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jose

dospělý pár, 3.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • poloha , personál

  • vše ve špatném stavu,restaurace zavřena

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 21.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
7

Jan Kňákal

mladý pár, 8.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Pěkná restaurace, dobrá snídaně. Poradili nám s cestou dál.

  • Spruzená recepční. Když ujdete 10km s plnou polní, opravdu jako první netoužíte vybrat si co chcete zítra k snídani ještě s batohem na zádech. Pak si už jenom počkáte, než slečna opíše snad veškeré údaje z opčanky od všech ubytovaných a nechá vás hned zaplatit celý pobyt.(jako by se v tom nevkusně vybaveném poji, kde se zastavil čas v době komunismu ačkoli dům je z 15.století a na záchodě varovně dochází toaletní papír dalo něco ukrást).

Personál
3
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 26.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Pavlína Gabrielová

rodina se staršími dětmi, 8.6.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Personál - ráda dávám pochvalu za příjemné, vstřícné a přátelské jednání a poskytování informací Služby - hotel neposkytuje téměř žádné služby, pokud jsou, jsou placené, nic není součástí ceny; očekávala bych, že alespoň snídaně bude součástí ceny, její obsah byl skromný, ale postačující, jistě by to pomohlo lepšímu pohledu na hotel a jeho služby Čistota - hodnocení je sníženo pouze z pocitu zašlé špíny a prachu na starém nábytku Komfort - nedá se hovořit o žádném komfortu; toaleta, sprcha a televize je dnes již standardem; oprava oken by byla na místě, zavírají se pomocí zaklínování Cena/kvalita - z předchozího vyplývá, že cena neodpovídá kvalitě, alespoň ta snídaně by mohla být součástí Služby call centra - přestože mi byla objednávka vyřízena ihned po objednání, uvítala bych pár dní před nástupem potvrzení o její platnosti

  • Personál - ráda dávám pochvalu za příjemné, vstřícné a přátelské jednání a poskytování informací Služby - hotel neposkytuje téměř žádné služby, pokud jsou, jsou placené, nic není součástí ceny; očekávala bych, že alespoň snídaně bude součástí ceny, její obsah byl skromný, ale postačující, jistě by to pomohlo lepšímu pohledu na hotel a jeho služby Čistota - hodnocení je sníženo pouze z pocitu zašlé špíny a prachu na starém nábytku Komfort - nedá se hovořit o žádném komfortu; toaleta, sprcha a televize je dnes již standardem; oprava oken by byla na místě, zavírají se pomocí zaklínování Cena/kvalita - z předchozího vyplývá, že cena neodpovídá kvalitě, alespoň ta snídaně by mohla být součástí Služby call centra - přestože mi byla objednávka vyřízena ihned po objednání, uvítala bych pár dní před nástupem potvrzení o její platnosti

Personál
10
Služby
3
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Lucie

mladý pár, 6.8.2020

České Budějovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • V pokoji bylo čisto.

  • Nefungovala televize a během pobytu to nikdo nevyřešil. Zařízení hotelu i pokoje bylo velmi staré - dokonce bych řekla, že za tu cenu až moc... Pokud by bylo ubytování levnější, pak lze čekat, že nebude nábytek designový, v podstatě to asi nikdo nečeká, ale za bezmála tisíc korun na noc jsme čekali víc. Škoda, že není nabídka - cena se snídaní a cena bez snídaně, neboť jsme ji nikdy nestíhali, tudíž nevyužili.

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 9.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Maik

dospělý pár, 30.7.2019

Gotha Německo

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Nähe zum Centum

  • Kein Parkplatz, Bad und WC auf dem Flur, Abflußleitung vom WC hat Gerüche abgegeben,

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 14.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • dobrá poloha,

  • Za celý týden nám neumyli umyvadlo, slečna u snídaně jako spící panna, nosila 5 koleček sýra a ne aby naplnila celý talíř, nechápeme proč nebyl chleba, pouze o víkendu, pak mi jedna servírka řekla, že ho šla pro mne koupit, tady se prostě zastavil čas v 80.letech. Světlo na chodbě: fotobuňka funguje dobře pouze na zpáteční cestě z WC. Přídavné světlo svítilo pouze 1 noc.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Pan Ebert

skupina přátel, 27.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Na nic si tu nehrajou

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Anonym

mladý pár, 23.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jan

jednotlivec, 19.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Nedostatečné a podprůměrné sociální zařízení.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Pavel Baštýř

jednotlivec, 31.10.2021

Vyšší Brod Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Snídaně

  • Chudé pokoje

Personál
10
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Dana Tureckova

dospělý pár, 18.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 11.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Petr

jednotlivec, 21.6.2018

Rýmařov Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Rošt lůžka byl rozbitý, což jsem zjistil až večer, když jsem šel spát a v recepci nikdo nebyl... V rámci snídaně potom byly snad ty nejlevnější potraviny, které se na trhu daly sehnat. Salám (asi Vysočina nebo Selský, šunka s minimálním obsahem masa, levný čaj, vodou ředěný džus …).

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6
Hotel VAJGAR odpověděl na tuto recenzi.
Příště dopuručuji pánovi ,aby si objednal 4 až 5 hvězdičkový hotel.
salám vysočina není nejlevnější to asi pán neví a šunka je standartní .
džusy na snídaně se ředí vodou běžně všude,protože to je džusový nápoj,který se běžně podáva.e
Co se týče roštu postele nevím byl jsem yde do 22 00 k dostižení v restauraci a nikdo nic nehlásil takže opět .....
A dále už raději nic ...
Batha Ladislav za hotel Vajgar

Anonym

dospělý pár, 30.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Antonín Svoboda

skupina přátel, 21.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Rychlá reakce na poptávku Dobrá kuchyně i obsluha

  • Změnili jste mi oproti původní objednávce nabídku pokojů k horšímu:( Kompenzovali jste to nižší cenou...... dalo se akceptovat Jako nejlepší pokoj jsme dostali 4lůžkový Family, dali jsme tam děvčata. Velká stížnost na smrad z odpadů, byl s tím dost problém

Personál
7
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
7

Dana Kohoutová Veselá

jednotlivec, 7.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Musela jsem se smát, pokoj jak ze sedmdesátek minulého století, dokonalý retro ????, jen wc a sprcha na chodbě společná mě teda štvala, ale nakonec proč ne, jezdili jsme takto celý mládí a nevadilo ????. Ráno dobrá snídaně s dobrou kávou, přijedem zas ????

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Richard Pittl

jednotlivec, 27.5.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Dobrá snídaně.

  • TV , lednice ani v společných prostorech .

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10